O Nas

Posiadasz nieruchomość do sprzedaży? Chcesz kupić lub wynająć mieszkanie/dom minimalizując wszelkie ryzyko transakcji? Cenisz sobie czas i pieniądze? Zapraszamy do współpracy!

Od 2008 roku zajmujemy się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami. Skutecznie doradzamy w transakcjach związanych z inwestycją zakupu, sprzedaży oraz najmu.

Nasze Biuro Nieruchomości cechuje się innowacyjnym podejściem i wsparciem Klientów przy kupnie, sprzedaży i najmu nieruchomości na terenie woj. śląskiego. Stworzyliśmy firmę z myślą o osobach, które chcą szybko, bezpiecznie i sprawnie sprzedać swoją nieruchomość! Obszar naszego działania to okolice Wodzisławia Śląskiego, Rybnika i Podbeskidzia.

Powodów, dla których warto z nami współpracować jest wiele, pozwól, że wymienimy sześć:

  • Oszczędność czasu - jeśli nie masz czasu i ochoty na załatwianie formalności i umawianie spotkań z potencjalnymi klientami, możesz zlecić to naszym pracownikom.
  • Atrakcyjna oferta - pomożemy ustalić najlepszą cenę Twojej nieruchomości.
  • Weryfikujemy stan prawny - pośrednicząc w sprzedaży weryfikujemy stan prawny danej nieruchomości.
  • Dopełnimy wszelkich formalności - posiadamy niezbędną wiedzę na temat obowiązujących przepisów potrzebnych do sfinalizowania transakcji.
  • Pomagamy w uzyskaniu niezbędnej dokumentacji - przygotowujemy indywidualne umowy cywilno-prawne dotyczące kupna/sprzedaży lub najmu/wynajmu. Bierzemy także udział w negocjacjach cen i warunków sprzedaży/kupna/najmu.
  • Doradztwo i wsparcie - gwarantujemy profesjonalną pomoc w każdym momencie współpracy. Możesz liczyć na kompleksowe wsparcie podczas całego procesu sprzedaży/zakupu/najmu nieruchomości.

Poznajmy się

 GRZEGORZ PLUTA

Cześć! Nazywam się Grzegorz i od ponad 17 lat z pasją zajmuję się nieruchomościami. Moja przygoda z domami, mieszkaniami i gruntami to nie tylko praca, ale także jedno z moich największych zainteresowań.

Posiadam solidne podstawy teoretyczne – ukończyłem Wyższą Szkołę Bankową w Chorzowie na kierunku Ekonomia ze specjalnością gospodarka nieruchomościami oraz Wyższą Szkołę Finansów i Prawa w Bielsku-Białej na kierunku Finanse i Rachunkowość, również w tej samej specjalności. Dodatkowo, mam państwową licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami nr 20174.

W 2008 roku założyłem biuro nieruchomości DOMeX w Wodzisławiu Śląskim, które przez lata zdobyło reputację solidnego partnera w branży. Obecnie kieruję zespołem zapalonych profesjonalistów, którzy dzielą moją pasję do nieruchomości. Nasze biuro oferuje kompleksową obsługę – od zakupu i sprzedaży po doradztwo prawne i inwestycyjne, co przekłada się na zadowolenie naszych klientów i naszą satysfakcję z dobrze wykonanej pracy.

Od kilku lat intensywnie zajmuję się także inwestycjami na rynku nieruchomości, co pozwala mi na bieżąco śledzić trendy i zmiany w branży. Dzięki temu mogę oferować jeszcze lepsze doradztwo inwestycyjne i efektywnie realizować projekty.

Poza pracą, moim największym skarbem jest rodzina. Jestem szczęśliwym mężem i ojcem, a od kilku lat mieszkam w okolicach Ustronia. W wolnym czasie lubię aktywnie spędzać czas – jeżdżę na rowerze, biegam po górach, a zimą jeżdżę na nartach. Uwielbiam też podróżować, odkrywając nowe miejsca w naszym pięknym kraju oraz za granicą.

Zapraszam do kontaktu i współpracy!


 SABINA BUCZYŃSKA:

Nazywam się Sabina i już od 15 lat jestem związana z Domex-em gdzie zajmuję się sprzedażą nieruchomości a także doradztwem kredytowym. Praca to dla mnie nie tylko zawód ale także wielka pasja. Jestem absolwentką studiów Ekonomicznych Uniwersytetu Śląskiego o specjalizacji gospodarowanie nieruchomościami oraz studiów podyplomowych z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.

Jestem osobą która zawsze uparcie dąży do celu i we wszystkim co robię staram się z siebie dawać 100%. Mam a sobą setki skutecznie przeprowadzonych , często bardzo skomplikowanych transakcji, nie boję się wyzwań, chętnie pomagam w sprzedaży tym których inne biura zawiodły. Moje doświadczenie oraz zaangażowanie w to co robię sprawia, że po latach wraca do mnie wielu zadowolonych klientów co daje mi największą satysfakcję. Do każdej oferty podchodzę bardzo indywidualnie i staram się robić wszystko aby nie zawieźć swoich klientów. Jestem miłośniczką pięknych wnętrz dlatego chętnie doradzam sprzedającym jak odpowiednio przygotować nieruchomość do sprzedaży. Dbam również o klienta Kupującego tak aby przez cały proces trakcji czuł się bezpieczny oraz dzięki współpracy ze wszystkimi wiodącymi bankami na rynku pomagam w uzyskaniu najkorzystniejszego kredytu na zakup nieruchomości.

Prywatnie spełniam się w roli żony i mamy 5 letniego synka. Uwielbiam rodzinne podróże oraz taniec który od niedawna stał się moją prawdziwą pasją dzięki zajęciom tanecznym dla kobiet prowadzonym przez jeden z wodzisławskich klubów fitness. Moje życiowe motto "kochaj to co robisz a nie przepracujesz ani jednego dnia w życiu".


 MONIKA REK-DYLICH

Jestem absolwentką Uniwersytetu Opolskiego o specjalizacji gospodarka miejska i regionalna, obecnie w trakcie studiów podyplomowych na kierunku urbanistyka.

Parę słów o mnie...
„jestem osobą uśmiechniętą, pogodną, która zawsze chętnie służy pomocą innym, może dlatego tak dobrze czuję się branży nieruchomości, gdzie pomagam spełniać marzenia o własnym „M” dziesiątkom Klientów już od 15 lat, jestem ambitna- nawet trudne transakcje nie są mi obce, jestem odpowiedzialna – zawsze spotkania z Klientami traktuje jako priorytet, zawsze o czasie i punktualnie, często wykorzystuję w swojej pracy kreatywne narzędzia sprzedażowe, to ze mną można omówić wszelkie szczegóły „Dni Otwartych”, zawsze jestem otwarta na nowości z branży sprzedażowej. Prywatnie jestem pasjonatką industrialnych budynków i wnętrz, z dużym zainteresowaniem spoglądam na przemiany otaczającej Nas przestrzeni, jestem dumną mamą dwójki dzieci, czasami można spotkać mnie na basenie oraz na ścieżkach rowerowych Naszego regionu, kocham wypady w ciekawe miejsca, w wolnej chwili realizuję się w kuchni i słodkich wypiekach. Moje motto „ tam spełniają się Twoje marzenia, gdzie kończy się moja praca”.
 


 

Magdalena Michałek

W ubiegłym roku udało mi się ukończyć z pozytywnym wynikiem kurs pośrednika, dzięki któremu otrzymałam licencję Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami numer licencji 29166, od tej pory nie wyobrażam pracować w innej branży.

Mój pierwszy kontakt w tym zakresie nastąpił, kiedy mieszkałam za granicą i pomagałam swojej rodzinie zakupić tam mieszkanie.
Bardzo podobał mi się etap poszukiwań, telefonów, spotkań z agentami nieruchomości oraz sam przebieg transakcji, już wtedy wiedziałam, że jest to branża którą chcę się zajmować po powrocie do Polski.
Zawsze staram się stawać na przeciw zadaniom z którymi wiąże się cały proces sprzedaży nieruchomości, potrafię dążyć do celu a w sprawach moich klientów jestem być nieustępliwa.
Z całego procesu sprzedaży najbardziej ekscytuje mnie poznawanie nowych osób i ich historii związanymi ze sprzedażą , czasami nie łatwymi.

W mojej pracy cenię sobie bycie osobą multizadaniową, oprócz bycia pośrednikiem czasami muszę być ekspertem budowlanym który musi znać się na materiałach budowlanych oraz remontach, dekoratorem wnętrz i fotografem który zdjęciami i aranżacją wnętrz wydobędzie potencjał nieruchomości, prawnikiem oraz notariuszem żeby zrozumieć akty notarialne, potrzebne dokumenty do sprzedaży i księgi wieczyste a nie rzadko psychologiem który będzie się starać rozwiązać problemy, podpowie co będzie najlepsze dla transakcji oraz ugasi nie jeden pożar.

Oprócz pracy pośrednika moje życie wypełnia pasja do podróżowania szczególnie do Włoch, to dzięki niej nauczyłam się empatii do drugiego człowieka, docenienia architektury oraz kultury.
Oczywiście wiadomo że kolejnym ważnym aspektem podróży do Włoch jest strona kulinarna, carbonara z widokiem na Koloseum? 3 razy tak!


 Kamil Sikora

W branży nieruchomości jestem od roku, ale zainteresowanie tematem sprzedaży domów, działek oraz mieszkań zaczęło się najmłodszych lat. Pierwszą inspiracja do rozpoczęcia pracy był program w telewizji i wtedy pomyślałem o karierze pośrednika.
Jestem osobą młodą, ambitną a co najważniejsze dla tej branży uwielbiam kontakt z ludźmi, współpracując ze mną poczujesz się jakbyś sprzedawał swoją nieruchomość ze znajomym którego znasz od lat, ale co najważniejsze w trudnych chwilach zyskasz moje profesjonalne podejście do sprzedaży i fachową wiedzę na temat rynku nieruchomości, które zdobyłem od moich starszych znajomych z branży oraz podczas szkoleń z największymi znawcami tej branży w Polsce i na świecie.
Dodatkowo dbając o dobro moich klientów poszerzyłem zakres swojej działalności o zabezpieczenie ich nieruchomości oraz życia.


 Karol Franiczek

Ukończył BIFE w Irlandii na kierunku projektowanie wnętrz, a zdobyte później kilkuletnie doświadczenie w tym zawodzie pozwala mu lepiej zrozumieć potrzeby klientów oraz oferować profesjonalne doradztwo, zarówno przy zakupie, jak i sprzedaży nieruchomości. Dzięki wiedzy na temat rynku nieruchomości i umiejętnościom z zakresu architektury wnętrz, pomaga klientom znaleźć idealne miejsce do życia lub inwestycji, uwzględniając zarówno estetykę, jak i funkcjonalność przestrzeni

Zapraszamy do współpracy!